Возможности для роста в грамотно организованной юридической фирме - безграничны

Юридическая газета №12, 18 марта 2014 г.
Комментарий Виталия Бобрынёва
Комментарий (pdf)
(на языке оригинала)

 

Можливості для зростання в грамотно організованій юридичній фірмі - безмежні

У юридичній фірмі, яка живе в ідеальному світі, компетенції співробітників повинні стикуватися, як пазли. Кожен повинен мати чітку зону відповідальності і таке ж коло обов’язків. Однак у реальному житті все трохи складніше і починається зазвичай з голови. Керуючий партнер не тільки керує, а й займається юридичною практикою, юристи, особливо старшого рів- ня, займаються просуванням і менеджментом не менше, ніж юридичною роботою. Маркетолог, у свою чергу, тямиться не тільки на продажах, а й в основах юриспруденції – у специфіці всіх практик фірми. Секретарям узагалі бажано мати юридичну освіту. На мій погляд, така ситуація робить юридичний бізнес набагато цікавішим, ніж будь-який інший. Можливості для зростання в грамотно організованій юридичній фірмі – безмежні. Крім того, цей фактор дозволяє компаніям залучати співробітників творчого складу, для яких не прийнятні «армійська» ієрархія і жорсткі рамки, що обмежують свободу самовираження. Для того щоб юридична фірма була саме фірмою, а не просто спільнотою людей, які зібрали- ся з метою заробітку, необхідна стратегія, що базуватиметься на єдиному баченні цілей, цінностей та місії фірми. На мій погляд, її наявність дозволяє фірмі, не об- межуючи свободу співробітників, досягати поставлених цілей. Стратегія дозволяє не просто грамотно розподілити обов’язки і відповідальність між співробітниками за рахунок розуміння ними сенсу своєї роботи, а й гармонізувати інтереси всіх учасників бізнес-процесу, в тому числі партнерів, маркетологів та юристів фірми. Саме стратегія юридичної фірми, продумана і зрозуміла для всіх, може «примирити» співробітників із, на перший погляд, протилежними завданнями та забезпечити фірмі постійне зростання.